スポンサーサイト
-------- -- --:--
別窓 | スポンサー広告 | ↑top
自分用歌詞カード:Fire Cracker
2011-09-21 Wed 18:09


ようやく理解したよ 
Now I finally understand
僕らはこの終わりのないゲームをするためにここにいる
We're all here to play an endless game
そして勝利は敗北と同じ
And winning is just bad as losing


いかれてるかな
Am I sick
もう大丈夫
Not anymore
今夜は平気だよ
How could I be tonight

僕の静的な夢の中に浮かんでるものを見つけて
To find it floating in my static dream
ただ唄う 唄う
Just sing it Sing it
言葉に出していなくたって
Even though I've never said the words
これ以上ごまかさないで
Don't fake it no more
きみの静的な夢の中に浮かんでるものを見つけて
To find it floating in your static dream
ただ唄うよ 唄うよ
Just sing it Sing it
きみが言葉に出していなくたって
Even though you've never said the words
僕はいま感じてるよ
I feel right now

結局こんなところまで来てしまった
Now I've got this far anyway
ようやく最後のページに辿りついたよ
And I've finally turned to my last page
無数の思い出がまだ支えてくれる
These countless memories still holding me back

いかれてるかな
Am I sick
もう大丈夫
Not anymore
今夜は大丈夫だよ
How could I be tonight

退屈な夏の唄 僕はよく唄ってた
The tired song of summer that I used to sing
きみは良いって言ってくれたね
And you found me somehow good
きみと一緒にいるのは本当に楽しかった
And it's so much fun to be with you
どんなにきみと話したかったか きみには想像もつかないだろうね
You can't imagine how I was dying just to talk to you
僕らは今までみたいにできるよ
We can leave it as it is
僕らはひとつになれるね
We can be as one as well

僕の静的な夢の中に浮かんでるものを見つけて
To find it floating in my static dream
ただ唄うよ 唄うよ
Just sing it Sing it
言葉に出していなくたって
Even though I've never said the words
これ以上ごまかさないで
Don't fake it no more
きみの静的な夢の中に浮かんでるものを見つけて
To find it floating in your static dream
ただ唄うよ 唄うよ
Just sing it Sing it
きみが言葉に出していなくたって
Even though you've never said the words
僕はいま感じてるよ
I feel right now

スポンサーサイト
別窓 | 日記 | コメント(0) | トラックバック(0) | ↑top
<<最近欲しい物 | ホーム | 自分用歌詞カード:Highway Star>>
コメント
↑top
コメントの投稿














管理者だけに閲覧

↑top
トラックバック
この記事のトラックバックURL

FC2ブログユーザー専用トラックバックURLはこちら
↑top
| 日記帳もどき |
