スポンサーサイト
-------- -- --:--
別窓 | スポンサー広告 | ↑top
自分用歌詞カード:Highway Star
2011-09-21 Wed 17:39
Highway Star


俺の車は誰にも渡さない
Nobody gonna take my car
とことん最後まで走らせるんだ
I'm gonna race it to the ground
俺の車には誰も勝てない
Nobody gonna beat my car
音速まで突き抜けてしまう
It's gonna break the speed of sound
痺れるマシーンだぜ
Oooh it's a killing machine
こいつには何でもある
It's got everything
馬力もぶっといタイヤも
Like a driving power big fat tyres
そしてすべてがある
and everything

愛してるんだ、こいつが俺には必要だ
I love it and I need it
血が出るくらいにな
I bleed it yeah
荒れるハリケーンだ
it's a wild hurricane
よし、しっかりつかまれ
Alright hold tight
俺はハイウェイ・スターだ
I'm a highway star

俺の女は誰にも渡さない
Nobody gonna take my girl
最後まで離さない
I'm gonna keep her to the end
俺の女は誰もモノにできない
Nobody gonna have my girl
どんなカーブでも俺にぴったりくっついてる
She stays close on every bend
痺れるいい女だ
Oooh she's a killing machine
こいつには何でもある
She's got everything
なまめく口も引き締まった体も
Like a moving mouth body control
そしてすべてがある
and everything

大好きだ、俺にはこいつが必要だ
I love her I need her
こいつに種をまくんだ
I seed her
俺の気持ちをかき立てる女だ
Yeah She turns me on
さあ、しっかりつかまっていな
Alright hold on tight
俺はハイウェイ・スターだ
I'm a highway star

俺の先には誰にも行かせない
Nobody gonna take my head
頭の中もスピードでいっぱいだ
I got speed inside my brain
俺の先頭は誰も奪えない
Nobody gonna steal my head
俺は道路に戻ってきた
Now that I'm on the road again
最高に幸せな気分だ
Oooh I'm in heaven again
俺には何でもある
I've got everything
揺れる大地、広々とした道路
Like a moving ground an open road
そしてすべてがある
and everything

愛してるんだ、こいつが俺には必要だ
I love it and I need it
血が出るくらいにな
I bleed it
8気筒エンジンは俺のものだ
Yeah it's a wild hurricane
さあ、しっかりつかまっていな
Alright hold on tight
俺はハイウェイ・スターだ
I'm a highway star

俺はハイウェイ・スターだ
I'm a highway star

俺はハイウェイ・スターだ
I'm a highway star

スポンサーサイト
別窓 | 日記 | コメント(0) | トラックバック(0) | ↑top
<<自分用歌詞カード:Fire Cracker | ホーム | 自分用歌詞カード:If>>
コメント
↑top
コメントの投稿














管理者だけに閲覧

↑top
トラックバック
この記事のトラックバックURL

FC2ブログユーザー専用トラックバックURLはこちら
↑top
| 日記帳もどき |
